Iq seçeneği review 1




Minimum Depozito IQ Seçeneği birçok tüccarlar dikkatini çekti bir süre önce kurulan ikili opsiyon komisyoncu olduğunu. En son teknolojiyi ve yenilikleri kullanarak, şirketin müşterilerine bir fark ile kolay, pürüzsüz ve eğlenceli bir ticaret deneyimi sunar bir platform yarattı. Kendi tescilli ikili ticaret platformu ile, tüccarlar birkaç dakika içinde kendi yatırımlarının% 92 getiri kadar kazanabilirsiniz. Onun platformu çoğu diğer brokerleri IQ Seçeneği farklılaştırılması ve sanayi ön planda onları iten, etrafında yumuşak biri olarak kabul edilir. IQ Seçeneği ile Ticaret hem tecrübeli oyuncular ve acemi ve tüccarların ihtiyaçlarını karşılayan kolaydır. Platform üzerinde, tüccarlar seçim için 70'den fazla dış ticarete konu olan varlıkların bir dizi ile, klasik yüksek / düşük, turbo ve 60 saniye ikili seçenekleri ile ticaret yapabilirsiniz. IQ Seçeneği de tüccarlar, diğer tüccarlar ile bir turnuvaya girmek ve ödül kazanmak için izin verir turnuva ticaret sunuyor. IQ seçenek platformunun bir diğer büyük özelliği, aynı grafik üzerinde birden fazla ticaret yapmak için tüccarlar için yeteneğidir. Tüccarlar dayanak varlığın yüksek ve alçak karşı kolayca esnaf görüntülemek edebiliyoruz gibi "çit" olarak ticaret stratejileri kullanmak istiyorum, bu özellikle yararlıdır. IQ seçenek çok dilli müşteri destek ekibi e-posta, canlı sohbet, Skype veya web formu aracılığıyla temas ve herhangi bir soru ile başa çıkmak için her zaman Öte yandan edilebilir. Onun web tabanlı interaktif eğitim sistemi arada, her seviyeden tüccarlar ticaret iyi bir anlayışa ulaşmak ve onların gelenek hedeflere ulaşmak yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Genel olarak, IQ Seçeneği güçlü özellikleri ve sezgisel bir arayüz sunan mükemmel bir ticaret platformudur. Yatırımcıların ikili opsiyon ticareti temellerini öğrenmek için en iyi yerlerden biri olmanın yanı sıra, küçük hesap sahipleri için ideal olan $ gibi küçük 10 hesap açmak için bekliyoruz. Aynı şekilde daha sofistike yatırımcılar için cazip, biz çok çapında en iyi ikili opsiyon broker biri olarak IQ seçeneği öneriyoruz. Ticaret platformu yeni bir tür isteyen herkes kesinlikle onlara bir gitmek vermek düşünmelisiniz ile deneme. IQ Seçeneği Geçmişi IQ Seçeneği Avrupa Lefkoşa, Kıbrıs merkezli ve CySEC tarafından lisanslı ve düzenlenir. 2013 yılında kuruluşundan bu yana, hızla yenilikçi bir platform ve yeni müşteriler için uygun kayıt açısından sektöründe sağlam bir ün kazanmıştır. IQ seçenek ana önceliklerinden biri de müşterinin fonlarının güvenliğidir. Bu IQ Seçeneği ödüllendirildi MasterForex-V uzmanlar tarafından kabul edilmiştir "En Güvenilen İkili Opsiyon Broker." Aynı zamanda sahibidir "En Yenilikçi İkili Opsiyon Broker" hizmet, yenilik ve yaklaşım endüstri lideri kalitesi Müşteri hizmetlerinin geliştirilmesine, ShowFx Dünya konferansında, Moskova'da aldı. IQ Seçeneği Bonus Koşulları IQ Seçeneği kendi yatırımcılarının teklif şartlarına uyum için kendi hesabına yatırılacaktır olan ödüller ve ikramiyeler cazip yelpazesi sunmaktadır. Teklife açısından Aksi belirtilmedikçe, ikramiye / fayda çekme yapmak için ön şartı depozito bonusu / parası 35 defa miktarının seçeneklerini satın almak. Bir mevduat dışı bonus / kazanç durumunda, tüccarlar bir bonus / fayda çekme talebinde edememek önce 50 kez ikramiye / fayda miktarı seçenekleri satın almalısınız. 'Eşit' sonuçları ile işlemler gerekli işlem hacminin hesaplanmasına dahil edilmez fiyat bitiminden eşit grev fiyatını yani. IQ Seçeneği Çekilme Koşulları IQ Seçeneği de çekme işlemi banka / kredi kartı, banka havalesi ve Skrill ve Neteller dahil, e-cüzdan bir seçim de dahil olmak üzere tüccarlar para çekebilirsiniz hangi çeşitli şekillerde ile basittir. Bütün bir tüccar doldurmak ve ilgili formu göndermek yapmak gerekiyor. IQ Seçeneği mevduat ilk kez yapıldığı zaman kullanılan kredi kartı hesabına banka havalesi veya transfer yoluyla müşterilerine ödemektedir. Çekme 72 saat kadar sürebilir ve tüccarlar önce fotoğraflı bir kimlik, adres ve ödeme kanıtı da dahil olmak üzere kimlik belgeleri ile bu süreçte doğrulanmış olması gerekir. Yatırımcılar belirlenen banka hesabınıza para çekilmesi sırasında herhangi bir tahakkuk banka havalesi ücreti ödemek zorundadır. IQ Opsiyon Demo Hesabı IQ Seçeneği ile bir hesap açarken, tüccarlar kredi kartı bilgileri de dahil olmak üzere kişisel bilgilerinizi göndermeniz gerekmemektedir anlamına ücretsiz bir demo hesabı ile başlamak için bir şans var. Onlar farklı stratejiler denemek ve ikili opsiyon ticareti ile konforlu hale böylece kaydolduktan sonra, tüccarlar demo hesabı sanal ticaret dolar 1.000 $ ile yatırıldı var. Ticaret platformu bir kaç özelliği kilitli olmasına rağmen demo hesapları, tüm IQ seçenek ticaret varlıkları ve eğitim materyalleri erişebilirsiniz. IQ Seçeneği Scam İzle IQ Seçeneği herhangi bir bonus veya promosyon dolandırıcılığı ile ilgili saygın bir komisyoncu olup. Buna ek olarak, hizmet kalitesi ile bağlantılı olarak etrafında negatif geri besleme yoktur. IQ Seçeneği profesyonel olmak için sektöründe güçlü bir üne sahiptir ve dünya çapında tüccarlar ile son derece popüler hale gelmiştir. O CySEC düzenlenir gerçeği ile birlikte, yukarıda dile getirilen sanayi ödül kazanmış IQ Seçeneği meşru komisyoncu ve tavsiye üst birkaç broker biri olduğunu göstermektedir. IQ Seçeneği Mobile App İnceleme IQ seçenek alım satım platformu ile mobil ticaret tüccarlar zaman ve her yerde para kazanmak için izin Android ve iOS tabanlı mobil ticaret uygulamaları sağlanması yoluyla desteklenmektedir. Mobil uygulaması mobil cihazlar kolaylık kendi hesabına erişmek ve gerçek zamanlı olarak piyasalarının yararlanmak için tüccarlar sağlar. Yatırımcıların yürütmek ve hareket halindeyken kendi ticaretin her yönüyle takip edebiliyoruz, ve yatırımlarını ana ticaret platformu ile aynı şekilde maksimum potansiyele ulaşacağını emin olabilirsiniz. IQ Seçeneği İnceleme - video Transkript Merhaba millet. Bu binaryoptions. au Chris Morton olduğunu. Ve bu videoyu IQ Seçeneği gözden ediyorum. Şimdi bu muhtemelen uzun, çok uzun zamandır gördüğüm en iyi komisyoncu olduğunu düşünüyorum. Ben bir ikili opsiyon ticaret platformu ne olması gerektiği geleceğini gördüm. Bu sadece bir harika, harika bir yazılımdır. Ben sizin IQ Seçenek kullanarak bayılacak düşünüyorum. Yani öncelikle ben IQ Seçeneği ile almak inanıyorum birkaç artılarını ve eksilerini geçmesi gerekir. Ve sonra benim değerlendirmesi ile gidersiniz. Ve sonra IQ Seçeneği hakkında birkaç önemli gerçekler. Ve aslında sadece adamlar size kendinizi orada gidiş ve ticaret önce bir görünüm vermek için, işlem platformu kendisi aracılığıyla bakmak ve demo ortamında birkaç esnaf yapmak. Bu yüzden içine alırsınız. Yani IQ Seçenek artılarını ve eksilerini bu CySEC düzenlenmiş oluyor olmasıdır. Yani bir düzenlemeye komisyoncu var. hangi büyük bir artı. Ana con onlar ABD veya Japon tüccarlar kabul etmeyeceğini, ancak, varlık. Yani maksimum getiri% 92 kadar vardır. Ve hafta sonları maksimum getiri% 95'e kadar vardır. Eğer hafta sonu birkaç seçenek yapmak ister eğer öyleyse, orada% 95 getiri kadar almak için gidiyoruz. Bu inanılmaz bir yazılımdır. Onlar da turnuva ticaret, büyük küçük özelliği var. Nereye aslında diğer tüccarlar ile bir turnuvaya girin. Ve aslında en hesabınızı büyümek zorunda belli bir süre olabilir. Ve sonra kazanan aslında ödül çeşit alır olacaktır. Burada gördüğünüz Yani birine girdik. Ilk etapta ile, 800 $ olsun. Dokuzuncu yer 6,00 $. Yani burada toplam ödül fonu 250 $. Bazı bitmiş olanlar bakarsanız. Tüm turnuvaları yaklaşık 250 $ şu anda görürsünüz. Fakat bu ücretsiz eziyet vardır. Ve onlar insanların oldukça çok size karşı gidiş olacağını burada görebilirsiniz actually-- gidiyoruz gelecekte düşünüyorum. Binden fazla diğer tüccarlar. Ama yakın gelecekte bazı büyük, büyük turnuva serbest olacak düşünüyorum. Yani IQ Seçeneği hakkında biraz daha fazla şeyler var var onlar da, bu yüzden customers-- VIP için daha büyük bir ticaret kaybeden esnaf, onlar aslında% 60 kadar iade edeceğiz balance-- olduğunu vardır bu. Hangi esnaf kaybetme için oldukça iyidir. Ve onlar yakın zamanda yeni bir Forex sanayi ödül geceleri en yenilikçi broker ödül kazandınız. Yani onlar kesinlikle yazılım açısından öncülük ediyoruz. Pekala, benim Reyting hemen hemen 42 50 üzerinden bu yazılımı puan ettik Ben iadeler için 10 üzerinden o 9 verdik olmasıdır. % 92 kadar, çok yüksek getiriler var. Yazılım platformu, ben bunu uzun, uzun zamandır gördüğüm en iyi olduğunu düşünüyorum onları 10 üzerinden 10 verecekti. Bütün arayüzü, kullanılabilirlik, düzeni hakkında sadece çok büyük şeyler var. Bazı büyük özellikleri var. O gösteriyor ki gerçek grafik ile, neredeyse bir MetaTrader grafik düzeyinde kalmış. Aslında Hatta, yanı sıra, şamdanlar, farklı zaman aralıklarını grafiği koyabilirsiniz. Aslında bazı temel göstergeler, bazı eğilim çizgileri ekleyebilirsiniz. Yani seçenekler, seçeneklerin bir sürü bir sürü var. Ben ilk onlar temelde hemen bana yanıtlarken edildi komisyoncu katılma hakkında sordu Müşteri Hizmetleri, ben 10 üzerinden 9 verdim. Çok iyi müşteri hizmeti. Bankacılık seçenekleri muhtemelen onlar eksik düşünüyorum tek noktadır. Onlar birkaç sunabilir. Onlar daha sonra üzerinden gidersiniz tüm ana olanları, var. Ve kere dolmasından. Onlar 60 saniye ticaret, hangi orada turbo ticaret var. Ve sonra son kullanma seçenekleri 15 dakika başlarlar. Yani 10 üzerinden olduğu bir 8 verdi. Yani şirket hakkında biraz. It CySEC düzenlenir oluyor 2013 yılında kuruldu. Eğer kişiler sayfa üzerine taşırsanız, onlar bir destek e-posta olduğunu göreceksiniz böylece Tamam, IQoption desteklemektedir. Ayrıca onlar Skype seçeneği var. Yani sadece Skype ekleyebilirsiniz ve onlarla temasa geçmek tek yolu bu. Ayrıca onlar bir İngiliz sayıdır burada kontak numarası var. Ve ayrıca, merkez Kıbrıs'ta aslında. Ayrıca, aslında, hem de onların bilet destek sistemi aracılığıyla onlarla iletişim kurabilirsiniz. Pekâlâ, onların hesap seçenekleri açısından IQ seçenekleri hakkında biraz daha geçmeden. Onlar% 92 getiri sunuyoruz. Minimum depozito 10 $. Sadece bir denemek istiyorsanız Yani aslında oldukça iyi. Ve sadece yatırabilirsiniz görmek için küçük bir miktar depozito. Ve sonra sen de gerçekte çekilme para, hem de daha büyük miktarda yatırım yapmadan önce. Asgari yatırım tutarı 1,00 $ veya işlem başına 1.00 $ 'dır. Ve maksimum 1.000 $ olduğunu. Onlar da aslında burada bu gösteri için kullanıyorum bir demo hesabı sunuyoruz. Ayrıca, bankacılık seçenekleri içine gidin. Bu yüzden sol tarafında buraya gidin. Bir kişisel dolap işlevi var görürsünüz. Yani sadece para yatırma tıklayın. Ve sen 5000 $ maksimum kadar gibi düşük 10 $ tüm yol yatırabilirsiniz burada görebilirsiniz. Ve ayrıca, para yatırma seçenekleri banka kartları, MasterCard veya Visa vardır. eWallet çözümleri Skrill, web para vardır. Onlar da Rus mevduat Yandex için sunduğuna inanıyoruz. Ve sen yatırabilirsiniz para, dört seçeneğiniz vardır. USD Rublesi, Pound veya Euro. Aslında 100 $ kadar kadar yatırmak Ve ayrıca bazı mevduat ikramiye almak. Ama unutmayın, mevduat ile şartlar ve koşullar olmak için oraya gidiyor. Yani bonus kabul etmeden önce şartları ve koşulları okumak için dikkatli olun. Eğer ikramiye istemiyorsanız, sadece onay kutusunun işaretini kaldırın. Yani çekme taşınıyor. Sen burada çekilme geri banka kartı olabilir göreceksiniz. Skrill bir havale veya arka yapın. Yani oldukça basittir. Bunu senin çekme işlemek için üç gün kadar sürer bulmak için gidiyoruz. Ve check tüm kimlik uyumu olduğundan emin olun. Aksi takdirde, onlar aslında kim ispat ettik kadar basit çekilmesi için izin değil gidiyoruz. Böylece adresinize bir hükümet kimliği, fotoğraf, belki son fatura olabilir. VIP tüccarlar, aynı gün çekme gerekecek. Tamam, böylece bankacılık üzerine, biraz daha bu konuda var. Yani biz o kapalı ettik. Yani şimdi ticaret platformu üzerine. Ben önce girişte belirtilen Yani gibi, ben ben uzun zamandır gördüğüm en iyi ticaret platformu olduğunu düşünüyorum. Yani temelde sadece 60 İkinci seçenek ise turbo seçeneği var. Sonra seçenekleri normal yüksekten düşüğe alıcı var. Bu kadar yükler Yani bir kez, sen, sen aslında burada bir güzel görünümlü grafiği var burada güzel büyük grafiği göreceksiniz. Mavi vurgulanan şu anda burada kendi varlık, var. Hızlı bir şekilde de diğer varlıklara geçiş yapabilirsiniz. Yoksa isteyebilirsiniz birine detaya. FOREX çiftleri, indicies veya mal isteyip istemediğinizi. Gerçekten size kalmış. Bu gösteri, aslında sadece Euro USD denemek için izin veriyorsun. Ama tabii ki bir gerçek hesap, her şey açıkken. Yani gerçek grafik kendisi hareket, aslında bir mum çubuk grafik geçebilirsiniz. Hangi bence oldukça oldukça güzel. Siz de, bazı göstergeler ekleyebilirsiniz. Hareketli ortalama, Bollinger Bantları, RSI var. Bazı hatlarda koyabilirsiniz. Bu destek ve direnç hatları. Eğer bir teknik analiz gerçekten içine iseniz. Yanı sıra, trend çizgileri koyun. Siz bu çizgilerin renklerini değiştirmek. Yani bu gerçekten iyi şeyler olduğunu düşünüyorum. Siz de, uzaklaştırmak, yakınlaştırma yapabilirsiniz. Ve ben gerçekten burada gibi bir şey burada asıl sona erme zamanı. Aslında ve para dışında olacağız Yani aslında izleyebilirsiniz. Yani burada sağ taraftaki size yatırım tutarı var. Yani burada kutusu açılan var. Gerçek para modunda, bu 1,00 $ dan 1000 $ 'a kadar olacaktır. Ve sonra burada süresinin dolması var. Bu yüzden 15 dakika sürü gider. Yani bir sonraki şimdi şimdiki zaman açmayız olduğunu, bunu, Avustralya'da sadece 01:30 olduğunu düşünüyorum. Yani bir sonraki en 1:45. İki saat kadar gitmek istiyorsanız Ya da burada görebilirsiniz. Sen gerçek grafik zamanında şu anda sona erme zamanı ve burada değişen görebilirsiniz. Günün veya son. Yani biz uzaklaştırmak gerekir. Muhtemelen orada grafik üzerinde göstermek için gidiyorum muhtemelen ve - kaydıraç aldığınız sürece grafik üzerinde göstermek için gitmiyor. Ama orada görebilirsiniz. Ve sonra burada iki düğme var. Sizin liman ve çağrı seçenekleri. Ayrıca bir tık yürütme kilidini açabilir, unutmayın. Yani hiçbir onay var. Bu düğmeleri tıklatın Yani, esnaf gidiyor. Şu an var herhangi bir geçerli pozisyonları varsa Ve sonra da görebilirsiniz. Ben bu videoyu kaydettik önce, daha önce işlem gören burada bir tane var. Burada gördüğünüz gibi Ve bu, aynı zamanda, pozisyon kapandı. Yani 50 $ koymak ve ben [duyulamaz] dönüşü var. Şimdi burada alt, temelde sadece dost tüccarların son esnaf var. Sen onlar aslında yatırım yaptık, ne kadar, konum hangi ülke görebilirsiniz. Ne yönde onlar yatırım ediyoruz. Ve şu anda konum aynı para aslında bu. Aslında bu örnek için 100 $ veya 500 $ daha yüksek tüccarlar, daha yüksek tek tüccarlar göstermek için filtre edebilirsiniz. Bu kişi şu anda işlem budur burada görebilirsiniz. Sadece yanı sıra, size biraz bilgi verir. Bu yüzden canlı örnek üzerinden gideceğiz. Ben turbo seçeneklerine geçmek gerekir. Tam aynı düzen. Senin kullanma tarihi her zaman burada bir dakikalık sürü görülür hariç. Sadece bu yüzden aslında gerçek bir tüccar olarak neye benzediğini görmek. Yani sadece gösteri amaçlı temelde sadece-- değilim. Burada göreceğiniz küçük bir ok ekranda çok gösterir. Hangi seçimi olacak şekilde. Yani biz bir çağrı yapacağız. Biz 50 $ yatırım miktarı var. Ben tarihini yapmak olabilir. Ben tarihini yapacağız. 139. Yani bir çağrı yapacağız. Böylece de gitti. Yani biz AUD kartında burada açık pozisyon var. Yani burada güzel bir sesi olsun. Yani bu para oldu. Yani sadece seni orada ne oldu küçük bir özet verir. Yani oraya gitmek. Ve sonra burada üstündeki gerçek bakiye hemen güncellenir. Yani bu konuda başka şeyler, sadece yüksek düşük sunuyor. Yani başka One Touch seçeneklerini veya harf seçenekleri yok. O herhangi sunmuyor. Temelde sadece yüksekten düşüğe seçenekler. Sen tabletinizde bu görüntüleyebilirsiniz. Aslında, Android veya iPhone-- varsa download-- ve siz de, IQ Seçeneği mobil akıllı telefon vizyonları indirebilirsiniz eğer. Ve evet, tüm varlıkları kapsamaktadır. Bu aslında benim videolardan birini izledim ilk kez ise Yani, biz sen benim web sitesi aracılığıyla IQ Seçeneği indirirseniz özel bir teklif var offer-- aslında olduğunu farkında olmayabilir. Aslında sana bir risksiz ticaret veriyorum. Eğer ilk ticarete kaybetmek için ne eğer öyleyse, ben 100 $ o kadar iade edeceğiz. Yani binaryoptions. au yoluyla seçeneği katılarak sadece özel bir teklif. IQ Seçeneği hakkında herhangi bir sorunuz var ise, bu videonun altındaki koyun lütfen. Biz gerçekten size IQ Seçenek artırabilir şey varsa düşünüyorsanız bilmek istiyorum. Onlar eksik konum bazı özellikler varsa. Aslında denedim, bana haber ver. Ben her zaman diğer insanlar orada çeşitli diğer farklı brokerleri hakkında ne söyleyeceklerini görmek için ilgileniyorum. Ben bu dışarı orada en iyi olanlardan biri olduğunu düşünüyorum. Ben bir sürü insan IQ Seçeneğine mevcut broker geçiş için gidiyoruz düşünüyorum. Bu sadece büyük bir düzen, büyük bir arayüz, çok iyi döner var. Bu hemen hemen tüm kutuları keneler. Orada sizin için üzgünüm ABD tüccarlar ve Japon tüccarlar. Aslında bir hesap oluşturamazsınız. Ama herkes için, ben bu seçim biri olduğunu düşünüyorum. Bu benim videolardan birini izliyordum ilk kez Yani, benim kanala abone etmenizi öneririz. Benim kanala abone kendi YouTube yem sitemde yer imi bir yoludur. Her zaman yeni bir video yükledi Böylece, düz video yem olacak. Ve sadece İkili Opsiyon arazi orada neler bilmek gidiyoruz. Ayrıca, daha fazla broker Değerlendirme ton olacak. Yani sadece linklere tıklayın ve daha komisyoncu değerlendirmeleri gidersiniz. Ayrıca, İkili Opsiyon Sinyalleri ilgileniyorsanız eğer. Bu bağlantıyı tıklayınız. Ve PIP365 ve diğer çeşitli sinyal hizmetlerine gidebilirsiniz. Yani evet, ben bu konuda düşünüyorum. Aslında IQ Seçeneği katılmak istiyorsanız Yani, sadece YouTube'da bu videoyu kaplayan küçük linke tıklayınız. Ve siteye düz alınan alırsınız. Ve bu aynı zamanda daha fazla risksiz ticaret teklifi için size hak yapacak olacaktır. Yani bir dahaki sefere kadar, tüm esnaf karlı olabilir. Kiraz Ticaret herhangi bir bonus veya promosyon dolandırıcılığı ile ilgili dürüst bir komisyoncu olup.